Tarief

Wat kost het?

Van kledingkast tot keuken tot zolder, ik help jou graag met opruimen of het op orde brengen van de administratie. Het uurtarief wat ik hiervoor vraag is 60,- euro, dit is inclusief 21% BTW. Elke opruim/administratievraag is maatwerk dus goed om eerst even telefonisch contact te hebben met elkaar.

Een telefonische intake is vrijblijvend en gewoon gratis. We bespreken tijdens de intake jouw vraag, dit kan over opruimen of administratie gaan, en hoe ik jou hierbij kan helpen en een inschatting van de tijd. Ik kan ook langskomen voor een intake als dat de voorkeur heeft. Als het klikt met elkaar plannen we een eerste sessie in. Een sessie is maximaal 3 uur, dus afhankelijk van jouw vraag kunnen er meer afspraken volgen. Aan het eind van de afspraak neem ik spullen die jij aan de kringloop wilt doneren voor jou mee.

Mijn werkgebied is Amsterdam en omgeving. Reiskosten reken ik niet als de opdracht in Amsterdam is en ik per fiets naar jou toe kan komen. Woon je buiten Amsterdam dan overleg ik vooraf met jou de reiskosten.

Begeleiding vanuit een Persoonsgebonden Budget (PGB) ook mogelijk.

Administratie, papieren, formulieren, organiseren