Werkwijze
Waar help ik jou graag bij:
Opruimen van een kamer, keuken, kast, berging, zolder, garage of andere ruimte in huis; een kleine ruimte of grote ruimte het maakt niet uit, we ruimen alles op zodat er orde en rust is
Ontspullen dus uitzoeken van spullen; gelukkiger leven met minder spullen
Verhuizing; bijvoorbeeld van een groter huis naar een appartement; er is minder ruimte, wat kan en gaat er allemaal mee; ik help jou met uitzoeken van de spullen en in- en uitpakken van de verhuisdozen
Uitzoeken en opruimen van spullen voor een verbouwing; wat wil je allemaal behouden en wat kan er misschien ook al weg zodat dit niet terug gezet hoeft te worden na de verbouwing
Organiseren van jouw administratie; slingeren er veel papieren door jouw huis? Ik help je graag met een geordend systeem zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden
Hoe gaan we aan de slag?
1) Neem contact met mij op, dit kan via een bericht of telefonisch, en we bespreken jouw opruimvraag en hoe ik jou daarbij kan helpen
2) Hierna maak ik een inschatting van het aantal uur en stuur jou een voorstel, we kunnen dit dan nog even telefonisch doornemen
3) Wanneer jij het eens bent met het voorstel plannen we een eerste opruimsessie in
4) Een opruimsessie duurt meestal 3 uur dus afhankelijk van de totale duur plannen we een 2e of 3e of meer opruimsessies in
5) Ook geef ik jou na de opruimsessies handige tips zodat ook alles opgeruimd blijft